
Інтернет ресурси
Підручники
Відео до уроку
Перевіряємо знання
Тематичні тренувальні тести для
підготовки до ЗНО з фізики
Фізика й астрономія. Критерії оцінювання навчальних досягнень
Рекомендована література
Дистанційне навчання. Фізика 11 клас
Шановні ліцеїсти!
Карантин закінчиться, а на виправлення наслідків безвідповідальної діяльності під час дистанційного навчання часу не буде. Подумайте!!!
12.05.20
25.05.20 – 29.05.20
Готуємося до ЗНО
18.05.20 – 22.05.20
Готуємося до ЗНО
ПІДСУМКОВА КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ФІЗИКИ Натисніть ТУТ
УВАГА!!! Тести будуть відкриті з 09.00 години 12 травня 2020р.
до 20.00 години 12 травня 2020р.
04.05.20 – 08.05.20
УВАГА!!! Теми та завдання відкриті з 10.00 години 4 травня 2020р.
до 17.00 години 8 травня 2020р.
Тема уроку: «Будова Сонця. Джерела
енергії Сонця і зірок».
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацюйте лекцію Термоядерні реакції. Енергія Сонця і зір
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацюйте лекцію Термоядерні реакції. Енергія Сонця і зір
2.Дайте усні відповіді на питання: У чому різниця між реакціями ядерного поділу та
синтезу? Чому для термоядерної реакції необхідна висока
температура? Ядра яких елементів вступають у реакцію
термоядерного синтезу на Сонці?
3.Ознайомтеся з принципом термоядерної реакції.
4.Перегляньте відеофрагмент Термоядерная реакция Источники энергии Солнца и звезд
3.Ознайомтеся з принципом термоядерної реакції.
4.Перегляньте відеофрагмент Термоядерная реакция Источники энергии Солнца и звезд
Після перегляду
зробіть висновок: Що зумовлює термоядерні реакції, які відбуваються у ядрі Сонця?
5. Приклади розв’язування задач. Вправа № 42. 2 п
6.Перевіряємо знання. Пройти тестування (обов’язково)!!! Натисніть ТУТ
7.День в історії. Цей день в історії. 21 квітня
5. Приклади розв’язування задач. Вправа № 42. 2 п
6.Перевіряємо знання. Пройти тестування (обов’язково)!!! Натисніть ТУТ
7.День в історії. Цей день в історії. 21 квітня
Тема уроку: «Термоядерна енергетика».
Виконайте наступні завдання:
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацюйте лекцію Термоядерна енергія
2.Дайте усні відповіді на питання: Які основні принципи реакції ядерного синтезу? Яка вартість термоядерної енергії в порівнянні з традиційними джерелами?
3.Ознайомтеся з конструкцією термоядерних реакторів.
2.Дайте усні відповіді на питання: Які основні принципи реакції ядерного синтезу? Яка вартість термоядерної енергії в порівнянні з традиційними джерелами?
3.Ознайомтеся з конструкцією термоядерних реакторів.
Після перегляду
зробіть висновок: Як створити «штучне» Сонце з відра
морської води?
27.04.20 – 30.04.20
Тема уроку: «Атомна енергетика
України».
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацюйте матеріал з Вікіпедії А́томна електроста́нція (АЕС)
2.Дайте усні відповіді на питання: Назвіть атомні електростанції України. Якою є їхня загальна потужність?
3.Ознайомтеся з принципом дії атомної електростанції (на прикладі Запорізької АЕС) Забезпечення безпеки роботи АЕС
1.Опрацюйте матеріал з Вікіпедії А́томна електроста́нція (АЕС)
2.Дайте усні відповіді на питання: Назвіть атомні електростанції України. Якою є їхня загальна потужність?
3.Ознайомтеся з принципом дії атомної електростанції (на прикладі Запорізької АЕС) Забезпечення безпеки роботи АЕС
4.Проаналізуйте: Якою є послідовність операцій
ядерного циклу? Що робити з ТВЕЛами, які відпрацювали свій ресурс?
5.Перегляньте відеофрагмент: Як виробляється електроенергія на атомній електростанції?
5.Перегляньте відеофрагмент: Як виробляється електроенергія на атомній електростанції?
Після перегляду
зробіть висновок: Яким чином виробляється електрична
енергія на атомній електростанції, та як вона транспортується до споживачів (на
прикладі Хмельницької АЕС).
Тема уроку: «Йонізаційна дія
радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон».
Виконайте наступні завдання:
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацюйте лекцію Природний радіаційний фон
2.Дайте усні відповіді на питання: Які види радіоактивного випромінювання ви знаєте? Як охарактеризувати йонізуюче випромінювання?
3.Ознайомтеся з радіоактивними елементами Натисніть ТУТ
4.Проаналізуйте: Які елементи називають трансурановими? Яке їх практичне значення?
5.Перегляньте відеофрагмент: Джерела радіації
2.Дайте усні відповіді на питання: Які види радіоактивного випромінювання ви знаєте? Як охарактеризувати йонізуюче випромінювання?
3.Ознайомтеся з радіоактивними елементами Натисніть ТУТ
4.Проаналізуйте: Які елементи називають трансурановими? Яке їх практичне значення?
5.Перегляньте відеофрагмент: Джерела радіації
Після перегляду
зробіть висновок: Що таке радіація і чим вона
відрізняється від радіоактивності?
7.Перевіряємо знання. Пройти тестування
(обов’язково)!!! Натисніть ТУТ
8.Цікаво знати. Найрадіоактивніші місця на Землі
8.Цікаво знати. Найрадіоактивніші місця на Землі
20.04.20 – 24.04.20
Тема уроку: «Методи реєстрації
іонізуючого випромінювання».
Виконайте наступні завдання:
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацюйте конспект уроку натисніть ТУТ.
2.Дайте усні відповіді на питання після опрацювання конспекту.
3.Ознайомтеся з будовою приладів, які дають можливість реєструвати заряджені частинки, спостерігати їх траєкторії тощо.
2.Дайте усні відповіді на питання після опрацювання конспекту.
3.Ознайомтеся з будовою приладів, які дають можливість реєструвати заряджені частинки, спостерігати їх траєкторії тощо.
4.Проаналізуйте: Яке призначення цих приладів?
5.Перегляньте відеофрагменти:
Після перегляду
зробіть висновок: Як
влаштована іонізаційна камера? Яке явище використовується в будові лічильників
Гейгера—Мюллера? За допомогою якого приладу можна вивчати сліди заряджених
частинок? Який принцип дії камери Вільсона?
6.Готуємося до контрольної роботи. 1)Під
час опромінення мішені протонами утворюється Магній-24 і вилітають α-частинки.
Запишіть рівняння ядерної реакції, що відбувається. 2)Період піврозпаду
Цезію-134 дорівнює 2 роки. За який час кількість цього нукліда з зразку
зменшується у 8192 рази?
Тема уроку: «Елементарні частинки».
Виконайте наступні завдання:
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацюйте §42 підручника.
2.Дайте усні відповіді на питання після параграфу
2.Дайте усні відповіді на питання після параграфу
3.Ознайомтеся з
класифікацією елементарних частинок.
4.Проаналізуйте: Що таке кварки? Чому кварки об’єднуються в
адрони?
5.Перегляньте відеофрагменти:
Після перегляду
зробіть висновок: Яке майбутнє у розвитку фізики
елементарних частинок?
6.Готуємося
до контрольної роботи.
1) Знайдіть ККД атомної електростанції
потужністю 500 МВт, якщо щодоби вона витрачає 2,35 кг урану-235. Уважайте, що
під час кожного ділення ядра Урану виділяється енергія 200 МеВ.
Тема уроку: «Контрольна робота»
Виконайте наступні завдання:
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацьовуючи §39-42
підручника перевірте письмові відповіді на контрольні запитання після
параграфів, згадайте основні поняття, формули, закони, приклади розв’язування
задач.
2.Перевіряємо
знання. Виконайте контрольну
роботу (обов’язково)!!! Натисніть ТУТ
3.Цікаві факти. Винахідники. Термоядерна енергетика. Магнітні сенсори
3.Цікаві факти. Винахідники. Термоядерна енергетика. Магнітні сенсори
13.04.20 - 17.04.20
Тема уроку: «Ядерні реакції.
Енергетичний вихід ядерних реакцій».
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацюйте §40 підручника.
2.Дайте усні відповіді на питання після §40.
3.Ознайомтеся з типами ядерних реакцій.
4.Проаналізуйте: Які відомі вам закони збереження справджуються під час ядерних реакцій? Як дізнатися, яка енергія вивільняється під час будь-якої ядерної реакції?
5.Перегляньте відеофрагменти:
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацюйте §40 підручника.
2.Дайте усні відповіді на питання після §40.
3.Ознайомтеся з типами ядерних реакцій.
4.Проаналізуйте: Які відомі вам закони збереження справджуються під час ядерних реакцій? Як дізнатися, яка енергія вивільняється під час будь-якої ядерної реакції?
5.Перегляньте відеофрагменти:
Після перегляду зробіть висновок: Як змусити ядро перетворитися на інше ядро?
Які ядра при цьому можна
отримати, як їх ідентифікувати і де застосувати?
6.Використовуючи матеріал підручника, дайте
письмові відповіді на контрольні запитання після параграфу.
7.Приклади розв’язування задач. Склад атомних ядер. Ядерні реакції. Вчимося розв'язувати задачі
Знакомство с уравнениями ядерных реакций
Задачі на складання рівнянь ядерних реакцій та енергетичний вихід ядерних реакцій
8.Розв’язуємо самостійно. Вправа 32(1,2) письмово.
9.Перевіряємо знання. Пройти тестування (обов’язково!!!) Натисніть ТУТ
10.Це цікаво. Влияние радиоактивных излучений на живые организмы
7.Приклади розв’язування задач. Склад атомних ядер. Ядерні реакції. Вчимося розв'язувати задачі
Знакомство с уравнениями ядерных реакций
Задачі на складання рівнянь ядерних реакцій та енергетичний вихід ядерних реакцій
8.Розв’язуємо самостійно. Вправа 32(1,2) письмово.
9.Перевіряємо знання. Пройти тестування (обов’язково!!!) Натисніть ТУТ
10.Це цікаво. Влияние радиоактивных излучений на живые организмы
Тема уроку: «Ланцюгова реакція поділ ядер урану. Ядерний
реактор».
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацюйте конспект уроку натисніть ТУТ.
2.Дайте усні відповіді на питання після опрацювання конспекту.
3.Ознайомтеся з будовою ядерного реактора.
4.Проаналізуйте: Яке призначення ядерного реактора?
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацюйте конспект уроку натисніть ТУТ.
2.Дайте усні відповіді на питання після опрацювання конспекту.
3.Ознайомтеся з будовою ядерного реактора.
4.Проаналізуйте: Яке призначення ядерного реактора?
5.Перегляньте відеофрагменти:
Після перегляду
зробіть висновок: Які процеси відбуваються внаслідок поглинення нейтрона ядром Урану? Чи може
ланцюгова ядерна реакція відбуватися в природному урані? Як побудований ядерний
реактор? Для чого призначені його основні елементи?
6.Приклади
розв’язування задач. Визначити ККД ядерного реактора.
7.Розв’язуємо
самостійно. Вправа 32(3) письмово.
8.Перевіряємо
знання. Пройти тестування (обов’язково)!!! Натисніть ТУТ
9.Цікаві
факти. Як працює АЕС?
Тема уроку: «Розв’язування задач»
Виконайте наступні завдання:
1.Пригадайте: Що називають ядерною реакцією? Як визначити енергетичний вихід ядерної реакції? Умови виникнення ланцюгової ядерної реакції? Що називають термоядерною реакцією?
2.Опрацьовуючи §41 підручника перевірте письмові відповіді на контрольні запитання після параграфу, згадайте основні поняття, формули, закони.
1.Пригадайте: Що називають ядерною реакцією? Як визначити енергетичний вихід ядерної реакції? Умови виникнення ланцюгової ядерної реакції? Що називають термоядерною реакцією?
2.Опрацьовуючи §41 підручника перевірте письмові відповіді на контрольні запитання після параграфу, згадайте основні поняття, формули, закони.
3.Приклади розв’язування задач. Ядерні реакції. Енергетичний вихід ядерних реакцій
4.Перевіряємо знання. Виконайте самостійну роботу (обов’язково)!!! Натисніть ТУТ
5.Розв’язуємо самостійно. Скільки енергії за добу виробляє Запорізька АЕС, якщо
один із її блоків перебуває на плановому ремонті, а решта працюють на повну потужність? Теплова потужність кожного реактора на АЕС дорівнює 3000 МВт, ККД – 33,3 %.
6.Цікаві факти. Ядерна енергетика та екологія
4.Перевіряємо знання. Виконайте самостійну роботу (обов’язково)!!! Натисніть ТУТ
5.Розв’язуємо самостійно. Скільки енергії за добу виробляє Запорізька АЕС, якщо
один із її блоків перебуває на плановому ремонті, а решта працюють на повну потужність? Теплова потужність кожного реактора на АЕС дорівнює 3000 МВт, ККД – 33,3 %.
6.Цікаві факти. Ядерна енергетика та екологія
06.04.20 – 10.04.20
Тема уроку: «Протонно-нейтронна
модель атомного ядра. Ядерні сили. Енергія зв’язку атомних ядер». (Розділ "Презентації". Урок №54).
Виконайте наступні завдання:
Виконайте наступні завдання:
1. Опрацюйте §39 підручника.
2. Дайте усні відповіді на питання після §39.
3. Ознайомтеся з будовою атома.
4. Проаналізуйте характерні властивості ядерних сил.
2. Дайте усні відповіді на питання після §39.
3. Ознайомтеся з будовою атома.
4. Проаналізуйте характерні властивості ядерних сил.
5. Перегляньте відеофрагменти:
Після перегляду
зробіть висновок: Яка енергія зв’язку між нуклонами у ядрі атома? Як розрахувати
енергію зв'язку атомного ядра?
6. Використовуючи матеріал підручника, дайте
письмові відповіді на контрольні запитання після параграфу.
7. Приклади розв’язування задач.
8. Розв’язуємо самостійно. Вправа 30(1-3)
письмово.
Тема уроку: «Радіоактивність.
Основний закон радіоактивного розпаду». (Розділ "Презентації".
Урок №56).
Виконайте наступні завдання:
Виконайте наступні завдання:
1. Опрацюйте §40 підручника.
2. Дайте усні відповіді на питання після §40.
3. Ознайомтеся з явищем радіоактивності.
4. Проаналізуйте правила зміщення та основний закон радіоактивного розпаду.
2. Дайте усні відповіді на питання після §40.
3. Ознайомтеся з явищем радіоактивності.
4. Проаналізуйте правила зміщення та основний закон радіоактивного розпаду.
5. Перегляньте відеофрагменти:
Після перегляду
зробіть висновок: Що відбувається з ядром атома під час
випромінювання α-частинки? β-частинки? γ-випромінювання?
6. Використовуючи матеріал підручника, дайте письмові
відповіді на контрольні запитання після параграфу.
7. Приклади розв’язування задач. Радіоактивність
Розв'язування задач на застосування закону радіоактивного розпаду
8. Розв’язуємо самостійно. Вправа 31(3-5) письмово.
Тема уроку: «Розв’язування задач»
Виконайте наступні завдання:
1. Пригадайте. Які види радіоактивного випромінювання ви знаєте? Якою є їхня фізична природа? Звідки в ядрі беруться електрони? Що таке активність радіоактивного джерела? Чи змінюється вона з часом?
Виконайте наступні завдання:
1. Пригадайте. Які види радіоактивного випромінювання ви знаєте? Якою є їхня фізична природа? Звідки в ядрі беруться електрони? Що таке активність радіоактивного джерела? Чи змінюється вона з часом?
2. Опрацьовуючи §39,40
підручника перевірте письмові відповіді на контрольні запитання після
параграфів, згадайте основні поняття, формули, закони.
4. Приклади розв’язування задач.
Задача 2. Каков период полураспада радиоактивного изотопа, если за
10 ч в образце, содержавшем 16 млн
6. Розв’язуємо самостійно. Вправа
31 (1,2) письмово.
30.03.20 – 03.04.20
Тема уроку: «Контрольна робота»
Виконайте наступні завдання:
Виконайте наступні завдання:
1.Опрацьовуючи §39-40 підручника перевірте письмові відповіді на контрольні запитання після
параграфів, згадайте основні поняття, формули, закони, приклади розв’язування
задач.
2.Перевіряємо
знання. Виконайте контрольну
роботу (обов’язково)!!! Натисніть
ТУТ
Web-квест "Молекули щастя, які вони?" Натиснути ТУТ
У квесті обов'язковим завданням є тестування, а інші завдання за бажанням
( хто виконає, отримаєте додаткові бонуси).
23.03.20 – 27.03.20
Тема уроку: «Квантові властивості світла. Квантові
постулати Н. Бора»
Виконайте наступні завдання:
1. Опрацюйте §37 підручника.
2. Дайте усні відповіді на питання після §37.
3. Ознайомтеся з квантовими властивостями світла.
4. Проаналізуйте постулати Н. Бора.
Виконайте наступні завдання:
1. Опрацюйте §37 підручника.
2. Дайте усні відповіді на питання після §37.
3. Ознайомтеся з квантовими властивостями світла.
4. Проаналізуйте постулати Н. Бора.
5. Перегляньте відеофрагменти:
Після перегляду зробіть висновок: які квантові властивості світла та
енергетичні рівні атома гідрогену?
6. Використовуючи матеріал підручника, дайте письмові
відповіді на контрольні запитання після параграфу.
Тема уроку: «Випромінювання та поглинання світла атомами.
Атомні і молекулярні спектри. Спектральний аналіз та його
застосування» (Розділ "Презентації". Урок №47).
Виконайте наступні завдання:
1. Опрацюйте §38 підручника.
2. Дайте усні відповіді на питання після §37.
3. Проаналізуйте види спектрів та застосування спектрального аналізу.
4. Перегляньте відеофрагменти:
Види спектрів
Виконайте наступні завдання:
1. Опрацюйте §38 підручника.
2. Дайте усні відповіді на питання після §37.
3. Проаналізуйте види спектрів та застосування спектрального аналізу.
4. Перегляньте відеофрагменти:
Види спектрів
Після перегляду зробіть висновок: яка роль спектрального аналізу для науки?
5. Використовуючи матеріал підручника, дайте письмові
відповіді на контрольні запитання після параграфу.
16.03.20 – 20.03.20
Тема уроку: «Квантові властивості світла. Гіпотеза
Планка. Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона». (Розділ "Презентації". Урок №44).
Виконайте наступні завдання:
Виконайте наступні завдання:
1. Опрацюйте §35 підручника.
2. Дайте усні відповіді на питання після §35.
3. Ознайомтеся з гіпотезою Планка.
4. Проаналізуйте корпускулярно-хвильовий дуалізм світла
2. Дайте усні відповіді на питання після §35.
3. Ознайомтеся з гіпотезою Планка.
4. Проаналізуйте корпускулярно-хвильовий дуалізм світла
5. Перегляньте відеофрагменти:
Після перегляду виконайте вправу «Фізичні смаколики» (складіть словник фізичних термінів).
6. Використовуючи матеріал підручника, дайте письмові
відповіді на контрольні запитання після параграфу.
8. Розв’язуємо самостійно. Вправа 27(1-4) письмово.
Тема уроку: «Фотоефект. Рівняння фотоефекту. Застосування
фотоефекту. Сонячні батареї» (Розділ "Презентації". Урок
№45).
Виконайте наступні завдання:
1. Опрацюйте §36 підручника.
2. Дайте усні відповіді на питання після §36.
3. Ознайомтеся з явищем фотоефекту.
4. Проаналізуйте рівняння фотоефекту.
5. Перегляньте відеофрагменти:
1. Опрацюйте §36 підручника.
2. Дайте усні відповіді на питання після §36.
3. Ознайомтеся з явищем фотоефекту.
4. Проаналізуйте рівняння фотоефекту.
5. Перегляньте відеофрагменти:
Після перегляду зробіть висновок: що називають фотоефектом, рівняння
фотоефекту та його застосування.
6. Використовуючи матеріал підручника, дайте письмові
відповіді на контрольні запитання після параграфу.
8. Розв’язуємо самостійно. Вправа 28(1-4) письмово.
10.Це цікаво. Як
працюють сонячні панелі (батареї)
Підручник: ФІЗИКА 11 КЛАС РІВЕНЬ СТАНДАРТУ за редакцією Т.Засєкіної, Д.Засєкіна.
Немає коментарів:
Дописати коментар